Photobucket
WeLcOmE tO bAyBeE_sAi bLoG_____tHAnX fOr StOpPiNg bY___rEAllY aPPrEcIAtE iT ^__^

L.O.N.E.L.Y (T_T)



Sedihnya bila d tinggalkn sorg2 d umah..huhuhu.mama aku x suru ikut gara2 d suru jaga rumah..takut ada pencuri masuk....4 u information, smua family member aku p Keningau.. dorg p  tgk saudara aku kawin...dorg p sana Kemarin..sampai skrg lom balik2 g...  jelesnya ngan dorg dpt jalan2 g Kningau..huhuhu..aku lum pnah g ronda2 sana..sekadar limpas ja la ada...hmmm...tp aku btul2 sedih sbb tinggal sorg2 pas2 tidur sorg2 d umah ni... seram pun ada gak..mcm2 bunyi ada... 

tp apa leh buat..bsabar jak la..
Tp aku lg kesian ngan kucing2 aku.. 1 hari ni dorg xda mkn sbb aku pun xda mkn... mknan dorg pun habis uda.. cian.. tp skrg ni family aku OTW balik uda p Tuaran..jd ble g bha tu tahan lapar kan... nda mau g aku tgl d umah sorg2..  sedih aku.. huhuhuhu...busan pun ada jg sbb nda taw mau bt apa... mau jln p kk pun malas.. sbb no transport (malas nek bas) n xda kwn mau bjalan... tunang puwn bz kja..no tym 4 me..huhuuhuhu.. T_T...


ANYWAY...

Tggl sminggu lgi b4 aku study tpt baru.all stuff lum ready g..bru kasi complete documents tuk mlapor diri 3 jan nanti..huhuhuhu.. doakan aku bjaya d tpt baru yaaa... k la.. stop cni dlu...thanx 4 reading..>.<

thanx sbb sudi baca :)..like la kalau suka ^_^

Post a Comment

KOMEN LA KALAU OKAY..HEHEHE..:)